Mazda
ALTERIA MOTOR s.r.o. Mazda Žilina

Ohodnoťte naše služby

Dobry den,
za mna obrovska vdaka a uznanie p. Jánovi Marušákovi a p. Zuzane Hrabovskej za profesionalitu, indivudualny pristup a celu dobu usmev na tvari..
nie je castym javom, ze clovek od predajcu odchadza s tym najlepsim pocitom, ze stretol spravnych ludi na danom
mieste, tu tomu tak bolo..
p. Marušák bral ohlad, ze pre mna prva kupa auta je narocnejsia na otazky, ktore nemal problem zodpovedat a poradit mi. Jeden z najlepsich predajcov, akych poznam.. Dakujem a zelam vela dalsich sopokojnych klientov..
                            
Naše servisné oddelenie, a samozrejme i predajné, sa snaží vo všetkých prípadoch postupovať tak, aby boli všetci zákazníci čo najviac spokojní a vybavený čo najskôr, samozrejme v rámci daných možností a dodržaní všetkých predpísaných postupov, o čom svedčí množstvo našich spokojných zákazníkov, ktorí sa opätovne vracajú do nášho servisu. Každý zákazník, teda až na niektoré prípady, chápe, že niektoré záležitosti sa nedajú vybaviť v okamžiku, ale je na to potrebný časový priestor. V našom záujme nie je hodnotiť zákazníka, či sa zle zobudil, alebo prečo sa chová k nášmu personálu drzo a arogantne, a vidí len svoju stránku veci. Napísať sa dá čokoľvek, len realita a skutočnosť už môže byť úplne iná. Našej spoločnosti ide hlavne o to, aby sme mali čo najviac našich zákazníkov spokojných.
Všetkým našim zákazníkom, ktorí teda vedia zohľadniť oba uhly pohľadu, nie len ten svoj, prajeme krásny deň, a tešíme sa na ich opätovnú návštevu, kde im budeme určite 100% k dispozícii. Celý tím Mazda Žilina.
                            
Mám odkaz na pána Gelimgera. Pravdepodobne sa zle zobudil,keďže bol nepríjemný a neochotný. Dnes ráno sa mi rozsvietilo všetky kontrolky motorické a píše mi to že mám okamžite navštíviť servis. Prídem do servisu a neochota že oni majú 30dni. Mne sa odpáli motor a zoberú si to na zodpovednosť? Auto vraj tu môžem nechať,no náhradné vozidlo nedostanem. Lebo som si kúpil auto len za 22tisic a nemajú ochotu mi poskytnúť auto. Iné firmy ako škoda alebo KIA Vám auto aj upravujú a vyuˇyvaju. Požičanie vozidla je zdarma a vždy majú. Posledný krát som v mazde. Pýtam sa že to máte len jedno vozidlo? Vraj majú dve. No skoro má porazilo keď si tisícky ľudia kúpia auto. Prvý a posledný krát Mazda a Zilina detto! S pozdravom Kubišta
                            
Dobrý deň. V marci t.r. som oslovil mailom alteriu ZA, že sa mi blíži termín na servisnú prehliadku Mazdy. Po výmene mailov a údajov o aute, sme 21.4. stanovili termín na 11.5. s tým, že v pondelok (7.5.) potvrdím termín, čo som aj vykonal. Šok nastal, keď som dnes (9.5.) obdržal správu, že termín 11.5. je obsadený, že si mám požiadať o iný. Tak a nastala komplikácia - dovolenka u zamestnávateľa, objednaná STK po serviske na 14.5. Po telefonáte s pracovníkom servisu sme sa napokon dohodli, že predsa len auto 11.5. ráno pristavím. Čo ma však znepokojuje je fakt, že keď mechanik bude pracovať pod tlakom, aká kvalita práce bude? Má servis dostatok kapacít na vykonanie prác podľa technologického postupu stanoveného výrobcom a v akej kvalite. Prirodzene si za servisné úkony bude servis pýtať peniaze - bude tomu odpovedať aj kvalita vykonanej práce? Na tieto otázky odpoviem v piatok poobede.
                            
Dobrý deň, chcela by som poďakovať pri vybavovaní, predaji a všetkých služieb s tým spojených osobne p. Marušákovi, Hrabovskej, ktorí veľmi ochotne pomohli, poradili a vysvetlili. Boli sme maximálne spokojní počas celého procesu od predstavenia, skúšobnej jazdy, až po odovzdanie vozidla, sú to profesionáli vo svojom odbore. 
                            
Ja by som chcel vyzdvihnúť profesionálny prístup pána Gelingera pri servisovaní mojej mazdy. Vždy je ochotný a snaží sa maximálne ísť v ústrety. Odpovie na moje otázky a všetko do podrobna vysvetlí. Veľmi pekne mu ďakujem.
                            
Pri kupovaní auta som bol milo prekvapený s profesionálnym prístupom p.Marušáka a p.Hrabovskej, dokázali veľmi  ochotne a pohotovo zareagovať na moje požiadavky . Maximálne som bol spokojný počas celého procesu od predstavenia až po odovzdanie vozidla. .....naozaj super....
                            
Vyslovujem maximálnu spokojnosť so ústretovosťou a profesionálnym prístupom Vášho predajcu pána Marušáka. Prajem Alterii veľa spokojných zákazníkov, tak ako som  dnes odchádzala ja. Renáta
                            
Súhlasím sa Vami. Ja som tiež s pánom Marušákom nadmieru spokojná. Som z Trenčína a svoje auto som sa rozhodla kúpiť v Žiline. No proste je to všetko o ľuďoch a ich prístupe k zákazníkom. Takže ďakujem a teším sa už nedočkavo na moje nové autíčko. Zuzana
                            
Dobrý deň,chcel y som vyzdvihnúť vysoko profesionálny prístup vášho predajcu pána Marušáka.Veľmi ochotný,milý a trpezlivý,ochotný mi odpovedať na všetky moje otázky.Či už mailom,alebo telefonicky ihneď.Po pár telefonátoch a mailoch som si bol auto u vás kúpiť. A záujemcom o auto mazda tohto pána skutočne všetkým doporučujem. Tiež by som doporučil predajcom mazdy z Košic aj z Prešova aby sa išli k nemu priučit,ako sa má so zákaznikom rozprávať!!! Napriek tomu,že aj ja som východniar,pre auto som si musel ísť do Žiliny,lebo spomínaní tzv.východniarski predajcovia z východu na moje maily ani telefonáty nereagovali.A nebol som sám z východu,ktorý si pre auto do Žiliny za pánom Marušákom rád prišiel.
Preto vám želám do budúcnosti veľa spokojných zákazníkov!!!
S pozdravom Viliam Moskaľ
                            

ALTERIA MOTOR s r.o. Mazda Žilina

Predmestská 90
010 01 Žilina
IČO:

Predaj
  +421 903 556 592
E-mail: mazda@alteria.sk

Servis
  +421 902 896 300
E-mail: servis.ma@alteria.sk

PREDAJ


Tel:0903 556 592

Tel:0910 897 771

SERVIS


Tel:0902 896 300

Tel:0903 509 296